Біжучий рядок

"Всі хороші книги схожі в одному: коли ви дочитаєте до кінця, вам здається, що все це трапилося з вами, і так воно назавжди при вас і залишиться". Е. Хемінгуей

неділю, 28 грудня 2014 р.

Новий рік в Книжковому Лісі
Ялинка приємних спогадів і заповітних бажань
28 грудня 2014 року в Книжковому Лісі виросло нове дерево - це Ялинка приємних спогадів і заповітних бажань. При кінці року соціальні мережі роблять вибірку "важливих подій", нам же довелось це робити самостійно: згадувати, що саме нас найбільше вразило за цей рік, що б ми хотіли побажати року прийдешньому.
Згадуємо і мріємо
Із "Вибраного": "В цьому році у мене з'явились нові друзі", "Влітку я побував на трьох таборах", "Я попала в Країну фей", "Я поступив в Пласт", "Я отримала з англійської мови 12", "Хочу закохатись в гарного хлопця", "Хочу потрапити в казку", "Хочу зустрітись з подругою, яка далеко живе" ...і кожне друге бажання - "Хочу, щоби скоріше настав мир".
Гуртківці з "Чарівної майстерні" намайстрували солодких символів прийдешнього року, яких потім із чаєм та апетитом з'їли.
Завідуюча Олександра Анатоліївна - добра фея цього дня - бавила і розважала, дарувала подарунки, нагороджувала переможців.
А після перегляду майстер-класу із вирізання сніжинок від Юрка Журавля в нашому Лісі з'явились перші конкурсні сніжинки.

Немає коментарів :

Дописати коментар