Біжучий рядок

"Всі хороші книги схожі в одному: коли ви дочитаєте до кінця, вам здається, що все це трапилося з вами, і так воно назавжди при вас і залишиться". Е. Хемінгуей

суботу, 15 лютого 2020 р.

Художній фільм "Поліанна"


Добра історія про любов і дружбу, про відносини дітей та дорослих, про позитивне і відкрите світосприйняття.

Життєва мудрість Поліанни:
  • «Життю не можна навчитися – треба просто жити».
  • «Кого це обходить, якщо у вас у кімнаті живе веселка».
  • «Для мене "жити" означає робити те, що хочеш: гратися надворі, читати книжки, видиратися на гори, розмовляти з оточуючими, роздивлятися людей і будинки і ще тисячі інших дивовижних речей…».
  • «Просто дихати – ще не означає жити».
  • «Тітонько Полі! Якби Ви знали, яка я рада, що живу на цьому світі такого ранку!»
  • «Коли я люблю когось, я не можу стриматися!»
  • «Мені подобаються люди, не схожі на інших».
  • «Я побачила це за усмішкою і вогником в очах».
  • «Я люблю майже все, що є справжнім життям».
Рекомендуємо прочитати книгу і подивитися фільм ВСІМ!

Немає коментарів :

Дописати коментар