Біжучий рядок

"Всі хороші книги схожі в одному: коли ви дочитаєте до кінця, вам здається, що все це трапилося з вами, і так воно назавжди при вас і залишиться". Е. Хемінгуей

пʼятницю, 21 березня 2014 р.

Поезія на все життя!
21 березня - Всесвітній День поезії
В кожного з нас є свої улюблені поети, є рядочки, які беруть за душу і пам'ятаються роками. Будемо раді, якщо в Твоєму житті, друже, з'являться такі рядочки. Приходь в бібліотеку і познайомся з нашою поетичною підборкою літератури.
Розповідає бібліотекар  Ольга Станіславівна: "В моєму дитинстві була книга - це тоненька збірочка дитячої поезії Олександра Блока. Тато читав мені вірші, коли я ще не знала літер. Книга 1967 року - видана до мого народження і перейшла до мене в спадок від старшого брата. Мені ще не було і чотирьох років, коли я знала її майже всю напам'ять. Один з віршиків так закарбувався, що розбудіть в третій ночі, зможу його розповісти...:) І хоча минуло більше 40-ка років, і вже 10-ть років немає мого тата, а я досі пам'ятаю його голос і ті інтонації, з якими він читав мені Блока..."
ВОРОНА
Вот ворона на крыше покатой,
Так с зимы и осталась лохматой...

А уж в воздухе - вешние звоны,
Даже дух занялся у вороны...

Вдруг запрыгала вбок глупым скоком,
Вниз на землю глядит она боком:

Что белеет под нежною травкой?
Вон желтеют под старою лавкой

Прошлогодние мокрые стружки...
Это все у вороны игрушки,

И уж так-то ворона довольна,
Что весна и дышать ей привольно!..

1 коментар :