Біжучий рядок

"Всі хороші книги схожі в одному: коли ви дочитаєте до кінця, вам здається, що все це трапилося з вами, і так воно назавжди при вас і залишиться". Е. Хемінгуей

понеділок, 6 листопада 2017 р.

КРИЛАТЕ НАСІННЯ
Кружляє над нами
Насіння крилате,
Радіє насіння,
Що вміє літати.
Це клени високі
Із рідної гілки
Синів проводжають
 В далеку мандрівку.
І згадують сумно
Дерева бувалі:
Колись і вони
Над землею літали!
"Ми знову знялись би,
Як наше насіння,
Та роки не ті,
І тримає коріння..."

Кружляє у небі
Насіння крилате,
Радіє насіння, 
Що вміє літати.
Одна насінина
З кленової крони
Довірливо сіла
Мені на долоню.
І каже: "Я довго
Блукала над містом,
Але на асфальт
Не наважилась сісти.
Благаю, мій друже,
Якщо це не важко,
Візьми й посади мене
В землю, будь ласка.
Я виросту кленом
У нашому краї
І шумом зеленим
Тебе привітаю".
(Анатолій Качан)

Немає коментарів :

Дописати коментар