Біжучий рядок

"Всі хороші книги схожі в одному: коли ви дочитаєте до кінця, вам здається, що все це трапилося з вами, і так воно назавжди при вас і залишиться". Е. Хемінгуей

суботу, 17 січня 2015 р.

Дорогим матусям і маленьким читачам
17 січня 1901 року в селі Кам'янка Катеринославської губернії (нині це приблизно територія Дніпропетровської області) народився наш земляк - український письменник, перекладач і публіцист, автор унікальної абетки - Григорій Епік.

В чому унікальність "Роменової абетки з Соловків" ви зрозумієте, прочитавши уривки з листа, написаного Епіком своїй дружині і сину із заслання на Соловках:

"Ромцю любий, татусь посилає тобі абетку, а ти люби мамочку- ласковочку, слухай мамочку і ніколи не гнівайся на неї...
Абетка зветься так: "Роменова абетка", і до кожної літери малюнок. До слів Ромця теж буде звикати і так само непомітно вивчить літери... Я страшно радий, що можу взяти хоч таку участь на перших кроках Роменчикової "науки" [...]
Сьогодні я радію більше, ніж Ромця. З цим листом посилаю чотири перших літери Роменчикової абетки. Я уявляю, яка радість буде для Роменчика. На кожну літеру буде 4-5 малюнків, а слів буде три. "А ще що?" - Ромця мусить угадать сам і написать мені. Загалом це мене дуже цікавить: чи розбереться він сам. На "В" дано: Вірочка, вазон, вікно, а те, що там ще є: вишні, волошки, виноград - нехай знайде сам. Якщо не зможе (бо малюнок дуже мініатюрний), ти йому одгадай - це не пошкодить, разом з літерами він буде вивчати і цілі слова".
"Роменова абетка" чекає на свого читача в читальному залі нашої бібліотеки!

Немає коментарів :

Дописати коментар